Ötvözte a humort a ceremóniamesterséggel
2016. december 03. írta: Imre Anda

Ötvözte a humort a ceremóniamesterséggel

Volt testnevelő tanár, foci-, és kézilabdaedző, úszásoktató.  A 24 órás Kabaré Maratonon 8 óra 5 percig szórta a poénjait, készül az újabb rekordra.  Ő Szikra Laci, szerinte Mr Bean típus, akivel mindig történik valami, például télen becsúszik a jeges Balatonba…

A Gyöngyös mellett Atkáron él, és a helyi boltban sokszor órákat tölt el azzal, hogy csak nézelődik, hallgatja az embereket, és persze olykor elég egy hangzatos szófordulat, és már ír belőle egy poénzuhatagot.

Szikra Laci: „Rengeteget írok, szinte már soha nem tud kikapcsolni az agyam, állandóan jár, ennek köszönhetően annyi műsorom van, hogy volt olyan falunap ahol már hétszer voltam, és olyankor ugye nem mondhatom ugyanazt, amit előzőleg! A rövidebb műsorok mellett, három önálló estem is van, amelyek: A vidék 50 árnyalata, A vicc a fontos, nem a haj, és a Tincs, ami nincs! -  címet viselik.

Tavaly Siófokon, a szilveszteri műsor fellépése előtt lementünk a mólóra, és gondoltam leugrok a lenti részhez megnézni, hogy milyen hideg a víz. Csak az ujjammal szándékoztam vízhőfokot mérni, de a mólón lévő jeget nem vettem számításba, így talajt érve megcsúsztam, egyenesen bele a vízbe. Még a kacsák is azt nézték a partról, hogy ki ez a nem normális, aki ilyenkor fürdik. A nejem meg:  „Veled nem lehet elmenni sehova úgy, hogy ne történjen valami!”, Szerintem a párkapcsolatban is jó dolog a humor, a feleségem olykor tesz rá kísérletet, hogy komolyan beszéljünk, persze kevés sikerrel. Szeretek hülyéskedni, viccelődni, bárhová megyünk.

 

szikra_laci_eskuvo.jpg

Véletlenül csöppentem bele az esküvői körforgásba, egy ismerősöm révén, akik vőfélyt szerettek volna a lakodalmukra, ám ő az utolsó pillanatban lemondta az esküvőt. Én mondtam, hogy megcsinálom a lagzit, de azzal a feltétellel, hogy nem verselek, hanem mint humorista, poénos szövegekkel dolgozok. Ráadásul vannak olyan párok, akik nem szeretnek szerepelni, tehát a feladatokat is úgy kellett kialakítani, hogy főként az én alakításom vegye át a hangsúlyt, ám a násznép is aktív részese legyen a történéseknek, valamint rengeteget nevessenek. Ez a bizonyos első lakodalom olyan egyedire és jól sikerült, hogy azonnal kaptam további felkérést. Kialakult ez az egyedi stílus, a humor és a ceremóniamesterség párosítása, rengeteg pozitív visszajelzést kapok a pároktól, és a násznéptől egyaránt. Volt például olyan nagypapa, aki éjjel kettőkor jött oda hozzám, hogy bizony ő rengeteg lakodalmon részt vett már, de ilyet még soha nem látott. Ugyanis ők a „Mamával” táncolni már nem tudnak, ezért azt tervezték, hogy a vacsora után haza is mennek, de annyira jól érezték magukat, olyan sokat nevettek, hogy még csak most szándékoznak elmenni. Kaptam már olyan megjegyzést is, miszerint a munkámnak hála nem egy esküvőt kaptak tőlem, hanem „AZ ESKÜVŐT”. Én ahhoz is ragaszkodni szoktam, hogy a nagy nap előtt személyesen találkozzak a párokkal, beszélgetek velük, megismerem őket, elmondom a tapasztalataimat, hogy még személyesebb hangvételű, még gördülékenyebb, és még egyedibb legyen az esemény. A lakodalom idején, a hangulatfokozáson kívül, egyébként mindenhol ott vagyok, beszélek az anyakönyvvezetővel, az atyával, koordinálom a munkafolyamatokat, összekötő kapocs vagyok a szolgáltatók között, úgyhogy eléggé melós a dolog, hogy minden flottul működjön, de nagyon szeretem csinálni. Előfordult már, hogy felszolgálni is be kellett állnom, vagy sört csapolni. Időtartamban egy-egy lakodalom 12-14 óra is lehet, pláne, ha messzebbre utazok, de nagyon helyesek a párok, jó dolog tevékeny részese lenni életük egyik legboldogabb napjának. Nem beszélve arról, hogy a lagzi után, nagyon jó, baráti viszonyt ápolok nagyon sok párral."

A bejegyzés trackback címe:

https://azenriportalanyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr6912018409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gettosmile 2016.12.09. 12:53:57

Ismerem személyesen, bár csak egyetlen egyszer találkoztunk. Akkor is visítottam a röhögéstől :) A Bethlen téri színpad tehetségkutatóján léptem fel előtte ifjú titánként :) Egy órás stand up műsort nyomott le de szinte meg sem kottyant neki :) Nagy megtiszteltetés volt, hogy ott lehettem :)

Imre Anda 2016.12.09. 15:52:35

@Gettosmile: Örülök, ha így látod:)
süti beállítások módosítása