Utcára kerülhet egy 9 gyerekes család
2019. április 14. írta: Imre Anda

Utcára kerülhet egy 9 gyerekes család

„nem engedem a gyerekeimet elvenni!”

Krisztina: „ a gyerekek mindent tudnak, azt is, hogy májusban árverésre kerül Zsámbokon a házunk, de ezen már nem tudunk változtatni. Az utcán nem élhetünk, az anyaotthonba nem lehet velünk a férjem, egyébként is várólista van, csakúgy, mint a családok átmeneti otthonában. A napok múlásával egyre nehezebb súly nehezedik ránk, nem tudom elképzelni, hogy előfordulhat ma Magyarországon, hogy a gyerekeket elvegyék tőlünk, mi meg hajléktalanok legyünk!”

krisztinaek.jpg

Krisztina történetéhez hozzá tartozik, hogy 8 gyermekkel egy bántalmazó, szenvedélybeteg férjet ott hagyva változtatott az életén.  Talán a sors kárpótolni akarta, hogy 8 gyerekkel új életet kezdetett jelenlegi férjével, akitől született egy közös gyermekük. Ám visszaköszönt életükben a múlt, mert a korábban felvett lakáshitelüket a volt férj nem törlesztette.   Krisztina ugyan csak adóstárs volt, ennek ellenére  4-5 millió forintot visszafizetett, de mindenki előtt ismert, hogy milyen mértékben emelkedtek a törlesztő részletek, és ehhez még jöttek a közüzemi számlák, a nap megélhetésről már nem is beszélve.

Önkormányzati lakás nincs, házat venni nem tudnak, a hatóságok pedig tudatták velük: amennyiben nem tudják megoldani a helyzetüket, kiemelik a gyerekeket a családból. Segítség helyett volt olyan hivatalos személy, aki azt tanácsolta, hogy vegyen fel hitelt a nagyfia!

Egyetlen halvány reménysugár csupán az a tény, hogy Krisztina gyermektartást sem kapott az elmúlt évek során, a végrehajtó szerint több mint kétmillió Ft-hoz juthatnak az árverezés után, persze ebből az összegből még nem tudnak Zsámbokon vagy a környékén házat venni, de bérelni igen.

Krisztina: „Csak annyi segítséget szeretnénk kapni, amivel el tudjuk kezdeni az életünket, muszáj ezt a súlyos krízist megoldanunk!”

A család arra kér minden jó szándékú olvasót, hogy támogassa a lakhatásukat, a legcsekélyebb összegért is végtelenül hálásak.

 Mátra Takarékszövetkezet, Fazekas Simon Krisztina 65900114-0500-3871 

Kérjük a közleményben tüntessék fel: adomány!

Köszönet a család nevében is!

A bejegyzés trackback címe:

https://azenriportalanyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr5614763038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorinda41 2019.04.15. 09:21:26

Hogy is vannak a szlogenek? Családok éve, Senkit nem hagyunk az út szélén, Szülessen több gyerek..... Na ezért nem ajánlom én a gyerekeimnek, hogy ide szüljenek. Egy gyerek elég, azt akkor is fel tudja nevelni, ha egyedül marad. Csodálom ezt a hölgyet és a párját, hogy ennyire bátrak. Természetesen magam is utalni fogok nekik.

Attilajukkaja 2019.04.15. 11:01:11

Egyetértek az előttem szólóval. Ez a kormány annyira családbarát, mint amennyire keresztény. Semennyire sem!

vackor1 2019.04.15. 19:34:31

Anda, Anda, Önnek sem fenékig tejfel és mégis ennyi ereje van még mindig ?
Sokan lehetnek hálásak Önnek , de ki segít a segítőknek ?! :)

Attilajukkaja 2019.04.15. 19:53:48

@vackor1:
De ki ez az Imre Anda? Mit lehet tudni róla?

vackor1 2019.04.15. 20:42:20

@Attilajukkaja: Imre Andrea - többek között - régebben az MTV regionális stúdiójában volt riporter , ott is leginkább a rászorulókkal foglalkozott , majd miután törvénytelenül megszüntették a munkaviszonyát , a szabadidejében , saját pénzét nem sajnálva utazik az országban majdnem reménytelen helyzetbe jutott családokhoz - hogy személyesen tájékozódjon és ne tárjon nagy nyilvánosság elé valótlanságot - és írja meg az eseteket , tette ezt már számos alkalommal . Sok nehéz helyzetbe került ember/család kapott már rengeteg segítséget miután pl. az Indexen segítőkész emberek elolvasták Andrea - Anda - cikkeit.
Nem mellesleg ezen munkálkodása során Andrea kapcsolatba került több segítő alapítvánnyal - mint pl. a Tündérpakk alapítvány - , akik felkaroltak több Andrea által "felkutatott" személyt , így tartós segítségben is! részesülnek a rászorulók.
Remélem nem haragszik Andrea :) , hogy megosztottam a kérdezővel , hiszen a főrumtárs pár perc alatt magától is kideríthette volna ezeket , de itt jobbra is látható az archívum , ha nem lenne a Facebook oldalán is megtalálható az eddigi tevékenységének nagy része.. :))

Legyen mosolygós az estéje/napja Andrea ! :)

Imre Anda 2019.04.15. 20:46:40

Annyi kiegészítés még teszek, ( ha már így leleplezett), hogy nem csak a regionális stúdióban dolgoztam, hanem az MTV-ben is hosszú évekig) olyan nagy nevekkel, mint pl. Feledy Péter, akire mindig hálás szívvel gondolok:)

Attilajukkaja 2019.04.15. 21:04:20

@vackor1:
@Imre Anda:
Nem kell félreérteni a kérdésemet, de a blogon semmiféle bemutatkozást nem találtam. Persze végigolvashattam volna az archivumot vagy rámehettem volna az FB oldalára, de könnyebb volt rákérdezni. Az én időm is véges.
A lényeg, hogy megfogott ennek a családnak a története, de nem fogok pénzt küldeni egy olyan oldalon megjelent infók alapján, olyan számlaszámra, amiről semmit nem tudok. Felelőtlenség lenne.
És köszönöm a választ!

Imre Anda 2019.04.15. 21:08:57

Tisztelt Uram!

Senki sem kötelezte, hogy küldjön pénzt! Nyugodtan írhat a családnak, felhívhatja az anyukát, és megkérdezheti, hogy segíthet-e bármiben? Az ugyebár már nem lenne "felelőtlenség?" - ha már megfogta a család története...

Attilajukkaja 2019.04.15. 21:23:16

@Imre Anda:
Tudom, hogy senki semmire sem kötelezett, nem is értem ezt a hangnemet!
Amúgy meg kicsit több megértést vártam, ha már egyszer segíteni szeretnék, nem kioktatást. Felnőtt nő vagyok, tudom, mi a dolgom!
További jó munkát!
Üdv,
Jukka

Gyurikutya 2019.04.15. 23:51:50

Ha mindenki havonta csak 500 Ft-tal támogatná ezt a szomorú sorsú családot, az neki meg se kottyanna, nekik viszont sokat jelentene. Én máris elindítottam a havi 500 Ft-os támogatást. Ugyanígy segítek egy olyan családon, amelyben négy öreg és beteg nagyszülő él két fiatal unokával. Másokat is erre biztatok. A jó cselekedethez nem kell sok és az ember álma könnyebb és szebb lesz.

Imre Anda 2019.04.16. 06:27:25

@Attilajukkaja:

Tisztelt Uram! A közlendőm messze nem kioktató volt, csupán reagáltam az ön által felvett problémákra: azt írta, hogy megérintette a család problémája, de felelőtlennek tartja, hogy utaljon pénzt! Erre vázoltam azt a lehetőséget, hogy a blogot kikerülve felvegye az anyukával a kapcsolatot. Kívánom, hogy maradjon mindig ilyen érzékeny az ilyen és ehhez kapcsolodó témákhoz!

Dan da Man 2019.04.16. 08:56:38

@Attilajukkaja: Le lehet nyugodni a picsába, mert nem volt semmilyen hangnem. (Ebben a mondatban például volt, úgyhogy ha felhorgad rajta, itt jogosan teszi, de a bloggerben szemernyi attitűd sem volt fellelhető.)

Az Ön aggodalmai abszolút jogosak, de ne legyen ilyen érzékeny, mert ha már bele lehetne stilárisan kötni valakibe, az Ön lenne.
"nem fogok"
"az én időm is véges"
"de ki ez..."
Mielőtt megsértődik kedves Jukka, egy icuri-picurit tartson önvizsgálatot a saját stílusát illetően. (És nem, engem nem kell kioktatni a saját stílusomról, mert én egy bunkó vagyok, aki csak még bunkóbb lesz, amikor emberek rosszul kommunikálnak.)

Ha tud, én, független kommentelőként kérem, hogy segítsen ezeknek az embereknek, mert nem hiszem, hogy ez a blog egy szélhámosé lenne, az ugyanis a mai önjelölt fotelriporterek korában már régen kiverte volna a biztosítékot, mert valaki utánajárt volna.
Ha már ez a kurva kormány csakis a pofáját járatja, akkor próbáljunk meg mi, emberek egymásnak ott lenni.

És most, ezen a ponton kérek csak elnézést, a stílusért - és csakis a végeredmény, a segítség kedvéért...

Attilajukkaja 2019.04.16. 17:28:25

@Imre Anda:
"Tisztelt Uram! "
Ez most komoly? Miután megírtam, hogy nő vagyok???????

"azt írta, hogy megérintette a család problémája, de felelőtlennek tartja, hogy utaljon pénzt! "
Ilyet szerencsére SEHOL nem írtam.

"vázoltam azt a lehetőséget, hogy a blogot kikerülve felvegye az anyukával a kapcsolatot."
Miért tenném? Se a címüket, se a telefonszámukat nem tudom, és nem is utaltam arra, hogy ilyet szeretnék tenni.
Kérem, olvassa el még egyszer, mit írtam.

" Kívánom, hogy maradjon mindig ilyen érzékeny az ilyen és ehhez kapcsolodó témákhoz!"
Köszönöm. Mindig érzékeny voltam az ilyen témákra és nem hinném, hogy bármi is meg tudná változtatni a hozzáállásomat.

@Dan da Man:
" Le lehet nyugodni a picsába"
Akkor kérem, tegye meg!

Imre Anda 2019.04.16. 19:50:21

@Attilajukkaja:
Akkor Tisztelt Asszonyom! Miután megírta, hogy nő, ha akar segítsen, ha akar ne tegye, és tényleg nyugodjon meg: senki nem akarja megváltoztatni...

vackor1 2019.04.17. 00:30:39

@Imre Anda:
:)) Tudja Andrea, hogy én tudom több volt - és ismert - munkatársa nevét is , de ez itt most irreleváns volt . :))

@Attilajukkaja: Nem tisztem - és nem is szorul rá Anda - megvédenem a Szerzőt , de ahogy írtam is , időt és egyebeket nem sajnálva személyesen jár utána/győződik meg az általa megírtakról , megismeri a riportalanyait , háttérmunkát végez velük kapcsolatban , érdek és "hátsó szándék" mentesen csak a segítő szándék vezeti ,így bátran készpénznek veheti a leírtakat .
Önnek is minden jót ! :)

Ditke40 2019.04.17. 19:40:34

Sokáig gondolkodtam rajta hogy ismeretlenként beleszóljak e. De elkeserítő ami megy ekörül a család körül. Néha esküszöm szégyellem hogy ember vagyok...még a kutyánk is külömbül viselkedik 1 idegennel mint némely ember ezzel a családdal. Itélkezünk anélkül hogy ismernénk a másik embert az életét; hogy hogyan miként jutott el idáig. És mielőtt betámadna valaki nem használok facet es vettem a fáradtságot es megismertem őket. Amit minden negatìv embernek erősen javaslok!!! Egy átlagos család. Annyi hogy itt 9 gyerkőc van ; akik a legkissebtől a legnagyobbik tisztelet tudó jó tanulmányi eredmènnyel rendelkező csemeték. Érdekes a dolog hogy sok helyen csak azt làtni lef...zzak az anyukát. Hát gondolom ő sem igy tervezte az életét ; nagyon nem. De legalabb harcol! És ami a szàmomra a legfontosabb "Nem segélyből" élnek. Apuka dolgozik. Nem azt várja hogy valaki eltartsa hanem igenis dolgozik. Aki nem tud segìteni az legalább ne pocskondiázza őket!!!!!!! Mindenkinek van mit sepregetni ez biztos. Es hamár tényleg segìteni nem tudunk ne àrtsunk már!!!!!! Én ezt igy gondolom es remélem még sokan mások is ❤

Dan da Man 2019.04.18. 07:02:34

@Attilajukkaja: Micsoda egy arrogáns picsa vagy. De tarts ki! Az élet nehéz lehet Számodra ilyen attitűddel és ennyire kevés stílussal. De leginkább a szövegértés rész miatt sajnállak. Ez már nem biztos, hogy fejlődni fog. Pláne akkor nem, ha az önérzet részt nem tudod kikapcsolni. Mert abból aztán bőven kaptál...

Dan da Man 2019.04.18. 07:04:40

@Imre Anda: Kedves Andrea!

Copy-paste-eltem a számlaszámot, és fel is ismerte a bankot (bár nálam Turai TSZ-ként van nyilvántartva, de whatever. Viszont nem jutok tovább, mert azt írja, hogy "hibásan kitöltött mező". És ennél többet nem árul el.

Tud valami megoldást a problémára?

Köszönettel!
DM

Dan da Man 2019.04.18. 07:07:06

@Dan da Man: Párom tanácsára copy-paste nélkül, csak beírtam, és láss csodát, elfogadta!

Problem solved!

Imre Anda 2019.04.18. 09:31:12

@Dan da Man:
Köszönöm az emberségét a család nevében is:)

Imre Anda 2019.04.18. 09:32:02

@Ditke40: nagyon köszönöm, hogy megírta a véleményét:)

Ginny Kiss 2019.04.18. 09:51:19

Jó olvasni, hogy vannak akiknek a története nyilvánosságra kerül és ezáltal kapnak segítséget!
Ez nekem is reményt ad, hogy talán egyszer az én kislányom is megkapja, hogy igazságot szolgáltassanak neki!

Imre Anda 2019.04.18. 13:43:38

Ha gondolja, hogy megosztja velem, küldje el az emailcímét, vagy írjon a Facebook-on azenriportalanyaim oldalra, privát üzenetben.

Üdvözlettel: I. Andrea

Attilajukkaja 2019.04.18. 14:44:23

@vackor1:
"bátran készpénznek veheti a leírtakat "
Annak is vettem, miután elolvastam a kedves és abszolút normális válaszát a kérdésemre. Meg is köszöntem. És nem értem, ez miért okozott akkora gondot egyeseknek, hogy nyíltan picsázni kezdtek. Ez nem az én stílusom.
Ezért a többieknek nem is válaszolok, csak sajnálom, hogy ekkora felindulást keltett egyesekben az ártalmatlan kérdésem.
További minden jót Önnek is!
süti beállítások módosítása