Olykor Pofánka hangja összecsúszott Valéréval, de Scherer Péter  lubickolt a hangokban
2017. augusztus 16. írta: Imre Anda

Olykor Pofánka hangja összecsúszott Valéréval, de Scherer Péter lubickolt a hangokban

Egyszer volt, hol nem volt… a legtöbb  mese így kezdődik, amiben a  jó elnyeri  méltó jutalmát,  a gonosz pedig a büntetését. Ebben a mesében  azonban nincs így,  hiszen a főszereplő a  hét  Kufli! Esetleg van olyan olvasó, akik nem hallott még a kuflikról? Akkor ezt a hiányosságot sürgősen pótolni kell, hiszen ezek kuflik  nem kiflik, még csak nem is kukacok, hanem egyszerűen szeretnivaló élőlények. Egy kupacban, vidáman élnek, a  kedvenc időtöltésük:  a réten heverészni.  Ez azonban nem mindig sikerül zavartalanul, különböző kalandokba keverednek. Megtudhatjuk, hogyan töltik a Bújócskázás Világnapját, mi jut eszükbe, ha egy nem várt esőzés miatt kénytelenek elhagyni az otthonukat, és mit tesznek, ha házi kedvencük óriásivá nő?  Egy biztos: ők heten barátok és legyőznek  minden akadályt.  

kuflik_a_levegoben.jpgA Kuflikat Dániel András írta mesekönyvbe, innen  keltek életre a KEDD Animációs Stúdióban. Természetesen a főhősöknek hangra is szükségük  volt, erre keresték  az alkotók  a megfelelő színészt, és Scherer Péter személyében meg is találták. A színész nem csak a narrátor, de a főhősök hangját is remekül játssza. 

Scherer Péter színész: „Megismertem a hét kuflit: Pofánka, Zödön, Fityirsz, Valér, Hilda, Bélabá, és Titusz személyében.  Belebújtam a Kuflikba, és megpróbáltam az ő  karakterüknek megfelelő   hangon megszólalni.  Volt,  amit azonnal elfogadtak, és olyan is, amin kicsit változtatni kellett. Pl a mérges gombáknál vas megyei tájszólásban szólaltam meg, ami szerintem nagyon jópofa lett.  Ha egy váltás után elfelejtettem a hangot, vagy nem ugyanúgy mondtam, akkor újra lejátszották, hogy emlékezzek.  A történetek sem szokványosak, hiszen a mezőn egyszer csak ott áll Bélabá meg  Zödön! Számomra nagyon izgalmas volt a hatlábú”lókutya”, a lábas csiga, a nyuszi, vagy a háromszemű Bogyóőr. Komoly és isteni meló volt, most nézem meg egyben  a filmet. Kaptam már visszajelzést a szakmától: „tudtam, hogy egy sokoldalú színész vagy, de hogy ennyi hangod van, azt nem hittem volna”! Remélem a közönség is így gondolja, és sikert hoznak a Kuflik”.

A humoros történetek nem csak gyerekeknek, de a felnőtteknek is remek szórakozást ígér.  Az Egy kupac kufli családi animációs film augusztus 17-től tekinthetők meg a moziban.

A bejegyzés trackback címe:

https://azenriportalanyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr512754538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása