Bálint Ferenc felesége tudja, hogy a férje feleséget keres
2023. szeptember 14. írta: Imre Anda

Bálint Ferenc felesége tudja, hogy a férje feleséget keres

Ez önmagában egy figyelemfelkeltő mondat, szerencsére nem bigámiát, vagy nyitott kapcsolatot takar, csupán egy önálló est címét. A Stand-up Budapest Klub Open Mic estéjén beszélgettem a Szomszédnéni Produkciós Iroda egyik felével, Bálint Ferenccel.

-Többször is előfordultál a klubban, neked, mint népszerű humoristának, szükséges, hogy egy kisebb közönség előtt is teszteld magad?

-Én ezt most egy főpróba folyamatnak tekintem, szerintem minden közönség jó, de szeretném a legjobbat adni az önálló estemen. Jerry Seinfeld amerikai stand-upos ha egy új műsorral készült New Yorkban, este 7  és hajnali 2 között fellépett hat vagy hét klubban, mindenhol lepróbált tíz percet. Én is próbálom ugyanezt csinálni, bár Budapesten szűkösebbek a lehetőségek, a Stand-up Budapest egy remek hely arra, hogy új anyagot mondjon az ember. Nagyon jól fogadták a poénokat, meglátjuk, hogy egy kritikusabb közönség is, így reagál majd.

-Az új estedben feleséged keresel…

bf_onalloestnagy.jpg

-Több, mint tíz éve együtt élek a feleségemmel, és megengedte, hogy lehet az a címe az estemnek, hogy Bálint Ferenc feleséget keres, annak ellenére, hogy van neki! Az esten beszélek arról, hogy hogyan találtam meg őt, milyen vele lenni, milyen nőkön akad meg az ember szeme, annak ellenére, hogy van felesége…Egyébként mindkettőknek van véleménye a mi párkapcsolatunkról és persze másokéról is, viszont én nem érzem, hogy probléma lenne kettőnk között. Remélem a feleségem sem! Viszont nagyon sok elvált férfi sem érezte a problémát…

-Más a közönség a szülőföldeden, mint itt?

-Én ezt nem észlelem, az emberek azért vesznek jegyet, mert szórakozni akarnak, el akarják felejteni a problémájukat, szeretnek nevetni, én meg nevetetni.

-Szerinted változott a humor az elmúlt húsz évben mióta Tóth Szabolccsal együtt dolgozol? Mire kell figyelni?

- Meg kell újulni, hiába van 5-10 jó percem, a közönség mindig új és új poénokat vár. A humorban nem működik az, mint pl. a zenészeknél, hogy van három slágere, és azzal lehúz egy életet, itt folyamatosan kellenek az új anyagok. Lehet a világ legjobb poénja, ha többször hallja a közönség ugyanazt, már nem olyan szórakoztató.

-Te kin szoktál nevetni?

-Én nagyon sok mindenkin nevetek! Van jó pár amerikai előadó Jerry Seinfeld, Bill Burr, Louis C.K., őket nagyon kedvelem, a magyarok közül pedig a Duma Színház összes tagja remek előadó, és nevettető.

-Készülsz egy harmadik könyvvel is?

-Én csak akkor írok, ha valami nagy baj van. Mindkét könyvemet a Covid idején  írtam, mert nem lehetett fellépni. Mindenkit azzal fenyegetek, hogy ne adja az Isten, hogy újabb könyvet írjak, úgyhogy nincs ilyen tervben.

- Tóth Szabolcsról mit tudsz elmondani, végül is több, mint két évtizede dolgoztok együtt!

-Csak jót! Nagyon jó kolléga, remek vele a közös munka, ha ez másképp lenne, nem csinálnánk a Szomszédnéni Produkciós Irodát.

-Gondolom barátok is vagytok, ezt lehet mondani?

-Nem igaz, de lehet mondani (csak viccelek)

-Hogy látod a női humoristákat, többen akarnak megmutatkozni…

-Nagyon szeretem a női humoristákat, akkor is, ha a férfiakat kritizálják, nyilván ez a színpadon felerősödik. Szerintem az a fontos, hogy önazonos legyen az előadó, és az már fél siker.

-Szerinted változott az utóbbi években a stand-up, mint műfaj?

-Szerintem önreflexívebb lett, fontos, hogy a poénok között ki áll, és mit érez, kicsit kitárulkozóbb lett, ezzel semmi baj nincs.

- Felismernek az utcán, sokszor leszólítanak?

-Igen, simán odajönnek hozzám, fényképet készítenek velem, én mindenkihez kedves vagyok, ez egy örömteli kötelesség.

Bálint Ferenc feleséget keres című első önálló előadása október 19-én látható a Mixát Dumaklubban.

A bejegyzés trackback címe:

https://azenriportalanyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr4118214453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása