Volt olyan kérés is, hogy ugorjak le a háztetőről…
2023. október 15. írta: Imre Anda

Volt olyan kérés is, hogy ugorjak le a háztetőről…

A Barátságos Pókember a gyerekek kedvence

Szuperhősökként lépnek be a gyerekek életébe azok a figurák, akiket filmen keresztül ismernek meg. Ezért nem csoda, hogy rájuk szeretnének hasonlítani, és olyan tulajdonságokkal felruházni magukat, amiben sebezhetetlen hősökké válnak. Még az is előfordulhat, hogy valaki ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy felnőttként, egy szuperhős ruhájába bújva szórakoztassa a gyerekeket. Bár a Barátságos Pókember a szlovákiai Komárnoban él, olykor Budapesten is megmutatja magát: október 26-án egy jótékonysági rendezvényen lép fel. 
pokember3.jpg

 

Barátságos Pókember: gyerekkoromban én is nagyon szerettem a Pókembert, mint oly sokan. Igazi szuperhős, aki nem ismer akadályokat. Felnőttként vettem egy pókember jelmezt, és csak úgy feltöltöttem egy rövid videót a közösségi oldalra. Tettem ezt úgy, hogy van civil foglalkozásom, csak még nem szeretném felfedni magam. Persze kaptam néhány negatív megjegyzést is, de nem foglalkoztam vele, szerencsére kitartó vagyok, ez vezet oda, hogy elérem a céljaimat. Az ismeretséget egy szlovák celeb házaspár meghívása hozta, akik a gyermekük születésnapjára hívtak meg, mint Pókembert. Az arról készült videó, jó értelemben nagy visszhangot váltott ki. Ma már ott tartok, hogy rendszeresen megkeresnek, különböző rendezvényekre hívnak. Voltam már óvodában, iskolában, születésnapi bulin, és sokat jótékonykodom, így az autista gyerekeket is meglátogattam, és megmutattam pár Pókemberes gyakorlatot. Én korábban sportoltam, táncolni is tanultam, a mozgás a lételemem, így nem vagyok nehéz helyzetben, amikor a gyerekeknek is tanítok néhány mozgáselemet.

pokember.JPGA gyerek képzeletében a szuperhősök úgy jelennek meg, hogy szinte halhatatlanok, semmi rossz nem történhet velük. Többek között szerintem ezért is történt meg egy családi rendezvényen, hogy azt kérték másszak fel a háztetőre, és amikor meglátott az ünnepelt gyerek, akkor azt kiabálta, hogy ugorjak le! Nyilván ilyenkor meg kell a gyereknek magyaráznom, hogy ezt nem szabad… Egyébként várnak a gyerekek, kíváncsiak, szeretik azt is, hogy megtanulhatják a szuperhős egyes mozgását, jó érzés hallani, ahogy közben nevetnek. Lassan már megérik a tevékenységem arra, hogy egy vállalkozássá alakuljunk, annyi a feladat. Civilként  gyerekeket tanítok mozgásra, amit nagyon kedvelnek. Úgy tudom, hogy már van több Pókember is, de azt szokták nekem írni, hogy én vagyok az igazi, aki még jótékonykodik is

A Barátságos Pókember örül annak, hogy közel 30.000 gyerek arcára varázsolt mosolyt. Nem árulta el a keresztnevét, csak annyit, hogy 31 éves, nős, a felesége a legjobb segítője. Tervezi, hogy egy motivációs könyvet ír, amiben kicsit a maga példáját hozza fel: hogyan lehet egy küzdelmes gyermekkorból, szívós kitartással eljutni a célig.

Szabadidejében főz, takarít, sokat edz, kirándul, és nagyon szeretné, ha egyszer meghívnánk egy olyan műsorba szerepelni, mint az Ázsia Expressz, vagy Exatlon, ahol a sporttal kapcsolatos tudását is megmutathatná.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://azenriportalanyaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3718235407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BLACK EDI 2023.10.30. 14:59:43

Gratulálok: nagyon szép riportot olvashattam.
süti beállítások módosítása